Poznajcie moich vlogerów!

9 listopada 2016

Youtube stał się modny już kilka lat temu. Coraz częściej zamiast coś przeczytać wolimy po prostu obejrzeć. Udowodnione jest, że częściej do nas dociera to co zobaczymy niż przeczytamy. Coraz bardziej ufamy blogom, czy youtuberkom - recenzentkom. Możesz obejrzeć wiele filmików dotyczących danego produktu. Ułatwia nam to zakupy oraz jesteśmy w stanie ominąć jakiś bubel. Ja zaś dzięki youtubowi, a wręcz samym osobom prowadzącym taki social media przekonałam się do wielu polecanych rzeczy. Swój wolny czas spędzam na oglądaniu ulubionych tj. vlogerów jadąc na uczelnię, czy robiąc przerwę w nauce. Internet nie jest wcale tak złą rzeczą! Poznacie zatem moją 5 najlepszych kanałów na youtube.


1. Z SZUSZ jestem praktycznie od początku prowadzenia jej kanału. Jest to moja jedna z najlepszych vlogerek. Przede wszystkim cenie sobie ją za to, że stawia na jakość, nie ilość niezależnie od opinii innych. Stawia na markę, przez co wiele osób lubi zaglądać jej do portfela. Ma własną działalność oraz prowadzi codzienne życie. Chwali sobie wiele marek, które również i u mnie sprawdzają się doskonale! Właśnie dzięki niej odkryłam wiele dobrych firm zarówno odzieżowych jak i kosmetycznych. Obecnie udziela się w branży wystroju wnętrz, architektów.

2. Poznajcie ALISSVLOGCHANELL. Mogę śmiało powiedzieć, że jest dla mnie determinacją w codziennym działaniu. Ma w sobie tyle pozytywnej energii i praktycznie jest moją rówieśniczką. Mieszka z chłopakiem, studiuje dziennikarstwo, które przekłada na swój kanał. Ma sporą wiedzę z zakresu filmów/montażu oraz mamy wspólną pasje - fotografię. Podobnie jak u jej poprzedniczki, Alicje oglądam od początku istnienia jej kanału.

3. Nie muszę Wam przedstawiać Justyny i Kasi z LOVEANDGREATSHOES? Dziewczyny podobnie jak ja mieszkają w Lublinie. Oprócz męża, rodziny, pracy mają również czas na prowadzenie kanału. Chętnie je się ogląda za poczucie humoru. Praktycznie wszystko przedstawiają w sposób humorystyczny. Ubierają się w sieciówkach i chętnie chwalą sobie sklepy na każdą kieszeń. Dzięki nim odkryłam Mix&Match w Lublinie oraz przekonuje się do H&M.

4. Krótki czas temu odkryłam DESIGHYOURLIFE. Alina oprócz kanału na youtube prowadzi również własnego bloga oraz sklep. Jej filmiki na kanale dotyczą motywacji, pracy oraz jej pasji/pracy jaką jest fotografia. Robi świetne zdjęcia oraz udziela cennych rad dotyczących zarówno zdjęć na instagrama, czy robionych aparatem. Alina jest ciepłą i pozytywną osobą - w końcu takie lubimy oglądać najbardziej!

5. Na koniec poznajcie Karoline z kanału ODROBINAKOBIECOŚCI. W porównaniu z jej poprzedniczkami ma naprawdę mało subskrypcji, więc zachęcam Was do niej. Dajmy szansę młodym talentom :) Karolina nagrywa filmiki mieszkając w akademiku. Mimo to ma świetne tła, a jej tematyka filmów dotyczy kategorii beauty. Chętnie oglądam ją za szczerą opinię, zarówno tych droższych jak i tańszych marek. Przede wszystkim jej naturalny, szeroki uśmiech. Chętnie udzielam się w komentarzach pod jej filmami.


A jakie są Wasze ulubione kanały na youtube? Mam też takie, które mnie piekielnie drażnią i również chętnie napisałabym o nich, ale wiecie jak to jest z tą krytyką na temat znanych nam osób. Pozostawię ją dla siebie :)


                                

Zobacz także:

12 komentarze

  1. Znam każdy z tych kanałów i chętnie oglądam! :) Dorzuciłabym jeszcze moje 4 ulubione kanały i byłby komplecik :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Z miłą chęcią zajrzę do Odrobiny Kobiecości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z powyższych oglądam tylko LOVEANDGREATSHOES. Jakoś tak ostatnio bardziej się skłaniam ku małym kanałom. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam wszystkie kanały. Czy to już uzależnienie? :D Z Twojego zestawienia tylko za jednym kanałem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko Karolinę z odrobinakobiecości ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądamy te same kanały, najbardziej lubię Szusz. Polecam też Karolinę ze Stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  7. LGS i Alinę z DesignYoouLife też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodziewałam się Szusz w tym zestawieniu, chociaż sama oglądam ją sporadycznie, wiem, że ją lubisz :)! Z Twojej listy znam tylko LGS - uwielbiam Kasię i Justynę i zawsze jestem na bieżąco :-)! I ten świetny montaż! Resztę muszę nadrobić. Ja oglądam zazwyczaj kanały rozrywkowe, lubię Beksy, Abstra itp. Z kosmetycznych najczęściej śledzę Stylizacje i Pannę Joannę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie 5 kanalow znam! i lubie! Najczesciej zagladam jednak na kanal lubelski :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię oglądać, ale chyba wolę czytać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie dziewczyny oglądam ! Ciężko wybrać tą ulubioną :D Wszystkie robią świetną robotę ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i mądry komentarz dodający otuchy, bądź poprawiający mnie na lepsze. Anonimowe, zawistne komentarze to nie miejsce na takie spekulacje - bynajmniej nie na mojej witrynie. Dla zachowania konwersacji na zadawane pytania odpisuję w komentarzach poniżej. Nie piszcie haseł typu "obserwacja za obserwację" - jeżeli chcesz zaobserwuj, jeżeli Twój blog mnie zainspiruje także dodam do obserwowanych. Pozdrawiam wszystkich, którzy tutaj zaglądają i zachęcam do dalszej obserwacji, bycia na bieżąco. :-)

Archiwum bloga

prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone, nie wyrażam zgody na kopiowanie tekstów, czy zdjęć własnego autorstwa

Szukaj na tym blogu