Yankee Candle sweet apple

8 października 2014


Sposobów na jesienną chandrę jest wiele. Mimo chłodniejszych dni to w porównaniu z latem jesienna aura przemawia do mnie bardziej. Kolorowe liście, dzieci robiące bukiety z nich, czy postacie z kasztanów. Wieczory przy kubku herbaty, ciepłych puchatych kapciach i cudownie pachnących woskach Yankee Candle. Moje ostatnie zamówienie wosków złożyłam na Goodies

Yankee Candle "sweet apple" to łagodny zapach słodkich jabłek. Spodziewałam się mocniejszego zapachu, a tu pozytywny psikus! Wosk odpaliłam tuż po otworzeniu paczki. Ciężko jest opisywać perfumy, czy jakiekolwiek zapachy. Myślę, że to jeden z łagodniejszych, ale dość wyczuwalnych zapachów. Świeży aromat jabłek na chłodne wieczory. Łatwo możecie połączyć dwa woski ze sobą uzyskując trzeci, inny zapach.


Pojemność: 22g
Cena: 7-9zł
Dostępność: Goodies.pl


                                

Zobacz także:

9 komentarze

  1. Nie miałam jeszcze tego zapachu: )

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ale jakoś nie bardzo mi on odpowiadał koleżance za to bardzo się spodobało to jej oddałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego wosku nie miałam, ale chętnie go sobie wypróbuję ;) Lubię jabłuszkowe zapachy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. tego zapachu jeszcze nie poznałam ale mój kominek często ostatnio jest używany

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowita ta świeczka :-) Uwielbiam takie ładne zapachy w domu :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno się sprawdza w chłodne jesienne wieczorki..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i mądry komentarz dodający otuchy, bądź poprawiający mnie na lepsze. Anonimowe, zawistne komentarze to nie miejsce na takie spekulacje - bynajmniej nie na mojej witrynie. Dla zachowania konwersacji na zadawane pytania odpisuję w komentarzach poniżej. Nie piszcie haseł typu "obserwacja za obserwację" - jeżeli chcesz zaobserwuj, jeżeli Twój blog mnie zainspiruje także dodam do obserwowanych. Pozdrawiam wszystkich, którzy tutaj zaglądają i zachęcam do dalszej obserwacji, bycia na bieżąco. :-)

Archiwum bloga

prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone, nie wyrażam zgody na kopiowanie tekstów, czy zdjęć własnego autorstwa

Szukaj na tym blogu