Ziaja pro - peeling gruboziarnisty z mikrogranulkami

5 lutego 2016

Okres jesienno-zimowy dla mojej skóry jest niezłym wyzwaniem. Walczę z licznymi przesuszeniami, suchymi skórkami. Twarz peelinguję średnio raz w tygodniu, a maskę nakładam minimum dwa. Dobrze złuszczony naskórek twarzy to podstawa do naturalnego wyglądu makijażu, czy walka z zaskórnikami, czy zapchanymi porami. Przez półtora roku stosowałam produkt Ziai pro z pompką, przez co aplikacja była znacznie przyjemniejsza niż w przypadku tuby. 
  

Ziaja pro, peeling z mikrogranulkami, gruboziarnisty, przeznaczony do skóry tłustej i mieszanej. Zawarte w nim aktywne składniki: tymianek, ekstrakt z białej herbaty oraz prowitamina B5. Pojemność 250ml, cena ok 20zł.

Produkt otrzymałam od siostry w ramach testów. W zanadrzu miała kilka, zatem postanowiła się podzielić :)! Uwielbiam produkty z pompką, więc od razu wywołał u mnie pozytywne wrażenie. Peeling ten był moim pierwszym produktem marki Ziaja jaki miałam w rękach. Otrzymałam go ok 3 lata temu, z czego 1,5 przeleżał i dopiero po tym czasie kolejne tyle go użytkowałam. Jest niezłym zdzierakiem, więc jeżeli macie wrażliwa skórę, to może podrażnić. Pomimo iż przeznaczony jest do cery tłustej i mieszanej, to nie zauważyłam efektów ubocznych dla mojej przesuszonej. Po jego aplikacji skóra była bardzo gładka, z efektem lekko napiętej skóry. Za sprawą pompki produkt jest dość wydajny; wystarczą 2-3 pompki na jednorazowe użycie peelingu. Oprócz twarzy stosowałam go również na pięty latem, ze względu na gruboziarnistość - sprawdził się średnio przy grubszym zrogowaceniu naskórka jak również wysuszał stopy po jednorazowym stosowaniu. O dziwo na twarzy się sprawdził, zaś na ciele nie. Reasumując obecnie stosuję nowość Sorai, ale z chęcią powrócę do produktu Ziai. Mój obecny nie radzi sobie tak dobrze jak jego poprzednik. Waha się również cena. W salonach firmowych Ziai oraz kilku innych drogeriach produkt kosztuje ok 20zł, zaś w niektórych miejscach cena schodzi nawet do 12-13zł. 


  

Zobacz także:

2 komentarze

  1. Mam go ;)! Ostatnio nie stosuję, bo moja cera jest wysuszona na wiór - efekt uboczny tabletek jakie teraz zażywam i nie sięgam po ten peeling, bo nie chcę drażnić mojej buźki. Nie mniej jednak ten produkt bardzo lubię ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. mega lubie produkty z ziaja pro, tego miałam kiedyś próbeczke ale już nawet nie pamietam czy byłam z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i mądry komentarz dodający otuchy, bądź poprawiający mnie na lepsze. Anonimowe, zawistne komentarze to nie miejsce na takie spekulacje - bynajmniej nie na mojej witrynie. Dla zachowania konwersacji na zadawane pytania odpisuję w komentarzach poniżej. Nie piszcie haseł typu "obserwacja za obserwację" - jeżeli chcesz zaobserwuj, jeżeli Twój blog mnie zainspiruje także dodam do obserwowanych. Pozdrawiam wszystkich, którzy tutaj zaglądają i zachęcam do dalszej obserwacji, bycia na bieżąco. :-)

Archiwum bloga

prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone, nie wyrażam zgody na kopiowanie tekstów, czy zdjęć własnego autorstwa

Szukaj na tym blogu