Luźna sylizacja z tregginsami

4 lipca 2014

Jak wiecie od 4 dni jestem w Stuttgarcie i staram się czas wykorzystać w pełni. Co prawda wracam dopiero za tydzień, ale każdy dzień jest na wagę złota; zwiedzanie, zakupy i wiele innych przyjemnych rzeczy. :) Pzy okazji dzisiejszego upalnego dnia, podczas którego zwiedzałam zabytki i inne miejsca postanowiłam wykorzystać okazje i wybrać parę zdjęć na bloga w postaci outfitu of today. We wtorek podczas zakupów m.in. w Pimkie trafiłam na tregginsy ze zdjecia. W przodzie eko-skórka, a tył prosty z materiału. Początkowo wydawały się luźne, wygodne. Szybko jednak przekonałam się, że jest inaczej. Mając je na sobie wciaż je poprawiam, przyklejają się do ciała podczas upalnych dni, a do tego źle się w nich czuje. Połączyłam je z lekką koszulą, małą torebką przez ramie, wygodnymi butami z Centro, które mieliście już okazje zobaczyć, a do tego zegarek - obowiązkowo przy zwiedzaniu, w końcu każda minuta jest cenna! :)





koszula - Reserved
tregginsy - Pimkie
torebka - Mohito
 buty - Centro
 zegarek - Adriatica/prezent


                                

Zobacz także:

23 komentarze

  1. bardzo fajny zestaw. Lubię kratę. Urocza torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna koszula ;) A co do spodni- mam podobne i rzeczywiście w upalne dni strasznie źle mi się je nosi..

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię buty z Centro... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że takie nie wygodne, bo prezentują się ładnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw :) Udanego zwiedzania zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszula *.*
    zapraszam na nowo stworzonego bloga :D + obserwujemy :)
    http://nikiijula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja, muszę sobie kupić taką koszulę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poluję na taką torebkę :P Bardzo podoba mi się taki model :) Koszulę też masz super!

    OdpowiedzUsuń
  9. No przepadłam - torebka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już raz pytałam, ale nie mogę odnaleźć Twojej odpowiedzi w archiwalnych postach - kto robił Ci ten świetny szablon na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, odpisywalam Ci juz kiedys pod Twoim pytaniem w jednym z komentarzy (nawet odpisalas mi ponownie na niego), ale nic sie nie dzieje. Szablon wykonala Karolina - Pasje Karoliny. Link do jej bloga - www.pasjekaroliny.pl :))

      Usuń
  11. Wyglądają bardzo fajnie więc można przymknąć oko na tą niewygodę;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie legginsy przyciągają tylko uwagę do dośc masywnych nóg, nie najlepiej to wygląda, ale za to okularki super

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja :) Uwilbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula i trochę więcej uśmiechu :) ( chciałam napisać ) czemu się kawałek skasował ?? O_o

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się torebka - na zakupy czy zwiedzanie jest idealna :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna koszula ;-)

    Znasz Nike Lebron ? Możesz zobaczyć je na moim blogu http://mrsmargg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna stylizacja, okulary są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. barzo fajna koszula:) ładnie Ci w niej:) zapraszam na recenzję książki-"Klasyczna setka"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i mądry komentarz dodający otuchy, bądź poprawiający mnie na lepsze. Anonimowe, zawistne komentarze to nie miejsce na takie spekulacje - bynajmniej nie na mojej witrynie. Dla zachowania konwersacji na zadawane pytania odpisuję w komentarzach poniżej. Nie piszcie haseł typu "obserwacja za obserwację" - jeżeli chcesz zaobserwuj, jeżeli Twój blog mnie zainspiruje także dodam do obserwowanych. Pozdrawiam wszystkich, którzy tutaj zaglądają i zachęcam do dalszej obserwacji, bycia na bieżąco. :-)

Archiwum bloga

prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone, nie wyrażam zgody na kopiowanie tekstów, czy zdjęć własnego autorstwa

Szukaj na tym blogu