Wishlist jesień/zima 2017

6 września 2017

Wishlisty oraz wpisy zza kuchni są Waszymi ulubionymi w ostatnim roku. Najchętniej przeglądacie to co mam w planie kupić oraz proste i szybkie przepisy spod mojej ręki. Te pierwsze biją największe rekordy do 3tyś. wyświetleń włącznie! 😊 Artykuły te zajmują mi najwięcej czasu w przygotowaniu, a następnie napisaniu ich. 
Kolejna wishlista przede mną, a sezon jesień/zima 2017 uważam za rozpoczęty. Wszystkie letnie bluzki, czy kombinezony znalazły swoje miejsce na dnie szafy, a zaczynają królować swetry i płaszcze, czyli to co uwielbiam w ciągu całego roku. Jestem minimalistką, a ciągłe wertowanie wieszaków w galeriach, czy bazarach nie dla mnie. Jesteście chętni co przygotowałam na nadchodzący sezon? 


Zawsze powtarzam i tego samego nauczyli mnie rodzice, że buty zimowe muszą być porządne oraz skórzane, a kurtka długa i ciepła. Po kilku dobrych sezonach moje dotychczasowe kończą swój kres, więc pora kupić równie coś konkretnego na co dzień tzn. na uczelnię. Wyjściowych płaszczy mam kilka i służą mi również długimi latami. → Długa, czarna parka na misiowatej podszewce od środka to mój główny cel. Jestem zmarzluchem i nie wyobrażam sobie przy minusowych temperaturach śmigać w cienkiej kurteczce i szczękać zębami. 

W wishliście jesień/zima 2016 pisałam Wam o → botkach skórzanych, tak i w tym pora na kolejną parę. Podobny styl do poprzednich, jednak tym razem na lekkim słupku. A skoro nowe buty to musi być torebka jak na kobietę przystało! - Oczywiście żartuję... Tak poważnie to zostałam z jedną duża skórzaną torebką jako jedyną która mieści format A4. Wyzbyłam się chińskich robót i już jakiś czas zbieram się za → torebką Michael Kors Jet Set Travel. Mam DKNY Flap crossbody i jestem oczarowana jakością i wykończeniem. 

Nie wiem co się dzieje w sklepach stacjonarnych ale ciężko znaleźć → klasyczną białą koszulę, taliowaną z mankietami. Niezależnie od ceny szukałam w wielu sieciówkach, podobnie jak i  w Niemczech znalezienie czegoś co nie jest oversize graniczy z cudem! Polecacie sklepy online? Podobny problem dotyczy się → szarego swetra, w miarę dopasowanego, pod który można ubrać koszulę z kołnierzem...

Obecnie moja biżuteria składa się dwóch elementów złota oraz srebrnej bransolety z Pandory, a także zegarka z Adriatici tyle co miałam przy sobie.. Wesela przede mną więc rozglądam się za → srebrną celebrytką i kolczykami. Kilka modeli mam już na oku i czekam aż wrócę do Polski 😊

Na koniec coś z zakładki beauty. Już jakiś czas rozglądam się za → zestawem do hybryd od Indigo, jest to jedna z dwóch firm (oraz SPN), które utrzymują się na mojej płytce paznokciowej. Mimo to zdaje sobie sprawę, że żele to jedyna opcja gdzie przetrwają one naprawdę długo. W wakacje odkryłam swoja kosmetyczkę, która precyzyjnie i za niewielka cenę robi usługi kosmetyczne, a teraz mam mętlik w głowie co zrobić... Pozdrawiam Cię Asiu! 
Jestem również wielką fanką kosmetyków Mac oraz Estee Lauder. Jakiś czas chodzi za mną →  rozświetlacz Mac "soft&gentle", niestety nie byłam przekonana do efektu glow, więc testuje go u siostry w Niemczech. 




                                

Zobacz także:

22 komentarze

  1. Soft&Gentle bardzo lubię, daje piękne efekt, ale jest nie do zużycia. Mam go już mnóstwo czasu i ledwie widać małe wgłębienie, a używam niemal codziennie ;). Też szukam dużej, czarnej torebki, ale akurat MK do mnie nie przemawia. Sama nie wiem na co się zdecydować, jeszcze nic konkretnego nie wpadło mi oko - tzn. podoba mi się jedna torba Armani, ale zaś nie jest ze skóry. Zestaw z Indigo mam i polecam, choć ostatnio odkryłam hybrydy Chiodo i one utrzymują się u mnie jeszcze dłużej. Jakie ładny ten szary sweterek, też by mi się taki przydał <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zdecydowałabym się na produkty eko skóry luksusowych marek, Wittchen ma wiele modeli na wzór Korsa. :-)

      Usuń
  2. mi się marzy gruby, biały lub ecru sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bardzo podobną torbę, ale ala Kors. letnią mam Korsa biało zieloną. uwielbiam botki i noszę je od jesieni aż do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne botki! taki szary sweter też widziałabym w swojej szafie<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię rozświetlacze a rozświetlacz Mac "soft&gentle" również za mną chodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto daje Ci pieniądze na to wszystko? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie rodzice. Jak się dorabia/pracuje/oszczędza to się ma. Mniej imprez, więcej przyjemności. Miłego dnia!

      Usuń
  7. Fajna wishlista, mam zestaw startowy z Indigo, niestety lampa to tylko mały mostek, więc dla bezpieczeństwa kupiłam dużą 48W, ale reszta produktów jest świetna, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, również twierdze że musiałabym kupić 48W. Niestety mostek jest mostkiem, ale na początek będzie. Reszta boxa na wypasie :-)

      Usuń
  8. Też przydałyby mi się porządne buty na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste, ale eleganckie życzenia na chłodniejszą porę roku :) Osobiście moja wishlista trochę by się różniła, ale botki zawsze świetnie sprawdzają się jesienią oraz z początkiem zimy. Obecnie wybrałam na jesień buty sportowe z Pull&Bear, choć również zastanawiałam się nad botkami. Pewnie później i tak je dokupię <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacz soft&gentle pokochałam od pierwszego wejrzenia i ... użycia :) na mojej wishliście na pewno znalazłyby się grube swetry, ciepła kurtka i może torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy zbiór rzeczy :) ja również przygotowuję się do takiego posta, mam kilka rzeczy, na które własnie mam zapotrzebowanie;D
    pozdrawiam! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio zastanawiam się nad kupnem porządnej, dużej (takiej z rodzaju xxl) skórzanej torebki, do której zmieściłabym spokojnie futerał z aparatem. Takiej na jesienne spacery i takiej, którą spokojnie mogę ubrać na spotkanie do biznesowego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie rzeczy są bardzo ładne i sama bym to sobie kupiła ^^. Uwielbiam szary kolor ;)

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. te botki bardzo mi się podobają :) szukam właśnie takich dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi przyda się zdecydowanie spora torba :) Fajna lista, bardzo praktyczne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  16. Soft&Gentle z Mac też mnie kusi już od jakiegoś czasu, u mnie dobry rozświetlacz to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małe zakupy jesienne już zrobiłam:)Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja teraz szukam fajny sweter na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę fajne połączenie. Zapraszam do zakupów u mnie i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery i mądry komentarz dodający otuchy, bądź poprawiający mnie na lepsze. Anonimowe, zawistne komentarze to nie miejsce na takie spekulacje - bynajmniej nie na mojej witrynie. Dla zachowania konwersacji na zadawane pytania odpisuję w komentarzach poniżej. Nie piszcie haseł typu "obserwacja za obserwację" - jeżeli chcesz zaobserwuj, jeżeli Twój blog mnie zainspiruje także dodam do obserwowanych. Pozdrawiam wszystkich, którzy tutaj zaglądają i zachęcam do dalszej obserwacji, bycia na bieżąco. :-)

Archiwum bloga

prawa autorskie

Wszelkie prawa zastrzeżone, nie wyrażam zgody na kopiowanie tekstów, czy zdjęć własnego autorstwa

Szukaj na tym blogu